Ikea

Idag så var vi på ikea med klara och johan. Ibland tycker jag bara det är mysigt att strosa runt där men idag var det ganska mycket folk. Köpte inte jätte mycket utan några plast talrikar och sånt till linus. Hitta inte de perfekta krogarna till zacks haklappar men får titta på indiska i stället :)
 
Zack va gnällis tror de är tänder och sånt son spökar :/ man känner dom men de har inte brytit igenom än. Zack har börjat med något nytt på nätterna han vaknar är ledsen jag går och gör mat och när jag kommer tillbaka så sover han ^^
 
Just de på tisdag åker jag ENSAM till stockholm och ska gå på nick cave konsär är sjukt nervös och har massa ångest. Kommer sova borta från zack men resan var köpt innan zack fanns...känner att jag bara vill ställa in och va med min grabb men kan inte svika vännen jag ska gå mer. Gör ont i hjärtat av att tänka på det och kommer nog gråta en skvätt när jag åker. Linus blir hemma med zack så vet att han kommer ha det toppen bra! Suck ge mig mod känner mig som en piss dålig mamma desutom :/





» Sara

Så får du inte känna!
Tänk att du ger dom lite egentid istället. Och tänk sen när du kommer hem vad glad Z ska bli! :-)
Se till att ha lite roligt och njut!

Svar: ja ska försöka ha roligt i stället och njuta som du säger :)
Amanda Anshelm

2013-11-03 » 20:47:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback