Julklappar

Ja nu är det väl dax att börja inhandla julklappar! Vi ska fira med min mamma och pappa i år så behöver inte köpa till hela släkten :P Ska köpa något till Mamma, Pappa , Bror, Linus, October + Castor och Zackarias. Mamma och pappa är ju svåra men till pappa blir det nog att fixa lite skivor :) Mamma är svår...men hon blir typ glad för allt! Linus och octobers presenter har jag redan bestämt men eftersom båda går in och snokar på bloggen ibland så skriver jag inte det här ^^
 
Till en roligaste att köpa till...ZACKARIAS!
Eftersom detta år kanske blir det enda då vi inte måste köpa massa saker som han tycker är kul eftersom pappret och snöret kommer vara roliare kommer vi sattsa på paket med nödvändigheter. Ataligen blir det massa kläder då han inte har så mycket i nästa stolek 74/80. Av mamma och pappa kommer han ju få en stokke stol. En sak som jag tror i alla fall zack kommer uppskatta och som jag skulle vilja hitta är en hoppunga. De är svindyra de jag vill ha så ska försöka hitta en sån här på blocket :)
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback