Mage

Nu är det 5 månader sen zackarias kom. Magen har både överaskat och gjort mig besviken. Tycker den har återhämtat sig väldigt bra och när jag står ser den ut som innan bara lite mulligare men när jag sitter hänger verkligen huden över. Det märks att jag har mycket mer hud på magen än innan och överhuvudtaget känns det som huden har blvit slappare överallt! Nu är jag nere på inskrivningsvikten men när zack är 1 år vill jag vara nere på 65 kg alltså lite mindre en 1 kilo i månaden, de ska man väl klara. Tänkte titta lite om saker har förändrats...
 
5 månader efter FL                                                 3 månader efter FL
 
Tycker det syns att jag gått ner lite och att de dragit ihop sig mer! Tycker bristningarna har bleknat också :)
5 månader efter FL                                     3 månader efter FL                    Grravid i v 6
 
 
 
 
 





» klara

Tycker din mage ser ut som en typiskt bra och fin mage! Stressa inte för mycket över den, tänk på vilket jobb den utfört. :)

2013-11-15 » 16:34:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback