Overall

Har tittat runt på lite tjockare overaller nu när det börjar bli kyligt. Alla jag sett som är tjockare och inte fleece overaller är så fula! Finns förstås fina dyrare men eftersom zackarias växer så fort känns det som han kanske kommer behöva en till i februari för att han växt ur den andra. Jag stod och funderade mellan 74 och 80 men 80 såg för stor ut och vill att han ska kunna röra sig. I alla fall så fick linus som uppdrag att välja ut en som jag sen kunde gå ner och köpa. Om jag tyckte de var ful så skulle i alla fall han tycka om den :P Men maken förvånade mig och hitta en super fin från åhlens för 299 kr. Superskön lite tjockare och i färgen lila. Ja ibland kan de förvåna oss våra män :D Så tips om ni behöver bra overall utan att de kostar skjortan :D
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback