April

Nu har jag bara 2 kg kvar och sen har jag nått mitt mål på 60 kg! Mitt mål var att gå ner graviditeta kilona innom ett år och de har jag lyckats med. april vs februari bild






» Sara

Snygging! Bra jobbat!

2014-04-03 » 21:00:37
» Fia

Snygging där! Tack för senast! Vi måste ta och ses så fort jag har klämt ut den här bullen och Linda får en stund över igen!

Jag tänkte passa på att be om din hjälp! Det är nämligen så här, att nu, två veckor innan BF, har jag beslutat att jag verkligen inte vill amma. Till att börja med har min reumatism blivit värre och jag behöver verkligen äta mina värktabletter - jag klarar inte av att vara utan dem ett halvår till - och reumatism ska tydligen kunna bli värre om man ammar?! Att barnmorskan inte har sagt nått om det gör mig tokig!

Men men, du verkade ju så himla proffsig med din termos och alltihop - kan du inte dela med dig av dina bästa flaskmatningstips? Alltifrån flaskfabrikat till flaskstorlekar och ersättningssorter och en massa smarta tips? Det finns ju tusen bloggar om amning men ingen som är generös nog att ge tips om flaskmatning! Denna jävla amningshets som råder i detta land kommer att gå till historien! Vi kommer att klaga för våra döttrar hur kämpigt det var att flaskmata i denna amningshets!

Så snälla Amanda! Kan du inte lära en nybörjare som mig allt du kan om flaskmatning?

Kramar Fia

2014-04-04 » 15:25:24
» Lin

Så fin du är!! Bra jobbat! :)

2014-04-04 » 19:44:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback