Klädbytardag!

Anna är så go! Vi båda har rastlösa barn som behöver komma ut och det är alltid roligare med sällskap. Linus och jag undrade precis vad vi skulle hitta på när Anna hörde av sig och ville kolla om vi ville hänga med ner på klädbytardag och självklart var vi på.  Var jätte trevligt och även om jag inte köpte mängder är jag nöjd men mina köp. Var jätte kul så de ska jag se till att gå på fler gånger! 
 
Hitta 2 shorts ett par jeans och ett par vita tunna. En villervalla t- shirt, en villervalla solhatt, söta små gummistövlar till hösten och en påse med stor lego :D 120 kr
 
Vi har köpt begagnat regnställ och begagnade stövlar att ha hemma. Vi kommer ha dubbel uppsättning på förskolan så vi slipper ta fram och tillbaka och riskera att glömma.
 
Älskar våren och va ute hos mina föräldrar. Min pappa specielt har en väldig kärlek till zackarias, mamma också förstås men de är något specilet mellan min pappa och zackarias <3
 
 
 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback