Speciell

Som alla andra mammor här i världen så tycker jag att zackarias är väldigt speciell och har en stor personlighet. Innan ha kom till mig hade jag en föreställning om att han skulle va mer lik mig eller linus. Trodde inte han skulle ha den personligheten han har. Visst kan man se lite personlighet drag som jag hade som liten men inte mycket. Både jag och linus var lugna, jag var framåt men ändå mammig. Jag kunde pyssla med saker länge och var väldigt lätt underhållen. Zackarias personlighetdrag som är tydligast är
* Alltid glad
* Envis
* Busig
* Rastlös
* Vild
* Nyfiken
* Ska alltid försöka med saker man inte kan.
Han är nästan tvärt imot mig men är väldigt lik min bror som liten. Frågan är om han också kommer slå sig 100 gånger om och åka ambulans varje månad...suck! Det positiva med att vara så envis och nyfiken är att han alltid lär sig nya saker! Ända skillnaden från min bror är att zackarias är lite mer försiktig och vill gärna ha mig i närheten. Spännade de här vad de får för personlighet i vuxen ålder de kan ju ändas radikalt. Min galna bror som alltid slog sig halft fördärvad och hade smått damp är nu mera konstnär och läser motsvarade konstfack (konsthögskola) i göteborg är nu lugn som en filbunke.Han intresserar sig för littratur och kultur. Dessutom utbildad bibliotekarie... Undrar om zackarias tar efter sin morbror?
 
 
 
Av Isak Anshelm






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback