Död

Känns som om någon slagit in pannbenet på mig. Slutade kräkas på morgonen men man blir så svag. Har fått i mig lite lite pizza i alla fall och linus skulle gå och köpa glass när zackarias sonnat. Vad skulle vi göra utan honom? sjuk med barn är ingen höjdare och har ingen anning hur jag skulle gjort i natt om linus varit borta. Zackarias kräkdes 2 kaskad spyor och sen var de bra. Han slapp diarre också!!! Jag blev mycket sjukare än honom även om man märker att han är lite slö. Konstigt nog är han snorig så förvånar mig inte om han blir förkyld direkt. Ringde 1177 i natt och kolla vad som gällde för magsjuk bäbis. Vet att de snabbt kan bli uttårkade . Fick rådet att vänta 1,5 timmar efter han kräktes och sen ge 1 tsk vätskeersättning var 5 minut. Så ännu en gång tackar vi gudarna att vi köpt hem detta! Varför blir det alltid sjukdom och kaos på natten? Zackarias har i alla fall fått i sig 200 ml välling och 150 ml ersättning + 50 ml vätskeersättning och fått behålla det. Känns inte alls mycket på en dag men ska truga över natten också.








» toby

Amanda du kan inte ha titlar som heter död som följs upp av en bild på dig när du ser helt förstörd med en livlös bebis på bröstet!! Bortsett från det, jag hoppas verkligen ni får må bättre snart och krya på er <3

2014-02-02 » 23:10:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback