Förskola

Då har vi sökt förskole plats åt zackarias från och med 1 augusti. Det är 5,5 månader dit! Mammas pojk börjar bli stor! Känns helt hjärtekrossade att lämna honom! Vill inte! Får ångest bara jag tänker på det! zack ät ganska mammig och det märks att han har ett stort behov av mig. Hoppas mycket hinner ändras innan han börjar så han inte står och gråter när jag går för det känns hemskt! Det ska bli spännade att se var han hamnar. Har sökt 3 förskolor och vill verkligen ha vårt 1 allternativ. En nybyggd förskola från 2012 som är jätte mysig med stor gård och uppdaterad pedagogik. Eget kök så barnen får "hemlagad" mat. Känns som jag kommet va petig haha den där jobbiga mamman som är förskolelärare själv och har ett vakande öga ^^ Blir nog bra men kommer sakna honom som tusan!






Namen så go bild på er! ^^

2014-02-17 » 13:38:50

Hoppas 5,5 månaderna går låååångsamt:)!

Svar: Ja verkligen!
Amanda Anshelm

2014-02-17 » 16:26:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback