Kroppen

Har fått blogg torka! Vet inte vad jag ska skriva längre och inläggen känns tråkiga och opersonliga. Inte som jag...vi får se om lusten kommer tillbaka eller om jag lägger ner. Flesta av er följer ju ändå mig på insta.

I brist på annat så kommet uppdatering om kroppen. Nu har jag egentligen nått mitt mål 65 kg men vi får se om jag minskar lite extra eftersom jag äter bra och tränar. Jag ska i alla fall sluta stessa. Inte väga mig lika ofta utan ta det mer lungt. haha efter jag tatuera dmig känner jag mig snyggare än någonsin. De var nog det som behövdes för att känna mig lite nöjd igen. Linus va nöjd haha har alltid tyckt de är sexigt med tatueringar fast inte vågat erkänna de haha ^^

I alla fall
Midja :75 cm
Lår :56 cm
Bröst: 100 cm
Höft 91 cm

Sorry helt nyvaken bilder ;) Rumpan har blivit platt så den får tränas lite ^^










» Lin

Så fin du är!! Bra kämpat!

Svar: Tack desamma!
Amanda Anshelm

2014-02-09 » 10:19:18
» Sara

Du är snygg!
Och tatueringen blir skit bra!

Svar: Tack!!
Amanda Anshelm

2014-02-09 » 10:24:13

Verkligen snyggt jobbat. Här kämpas det på för fullt med kost och promenader och nu har jag 3 kg kvar till inskrivningsvikten och oooh vilken milstolpe det blir. Sedan har jag ca 10 kg till som behöver försvinna men det får ta lite den tid det tar. Har alltid sagt att jag iaf ska ha gått ner alla gravidkilon innan jag blir gravid igen så snart kan vi alltså skaffa syskon ;) ha ha, nej, vi väntar nog lite till och fortsätter jobba ner vikten en smula. Dina bilder är iaf väldigt inspirerande. En sådan kropp vågar jag knappt drömma om. Men ändå gör jag det, he he.

Svar: ÅÅ tack vad glad jag blir! Men vad du är duktig! Tog 7 månader att bli av med alla gravidkilon! Heja dig! <3
Amanda Anshelm

2014-02-10 » 01:47:16

Så snygg!!!

2014-02-10 » 22:14:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback