Magsjuka

Inatt blev jag magsjuk :/ kräkdes och fick springa på toa. Tänkte hoppas inte zack blir sjuk. kl 2 hör vi panikgråt och springer in till liten, han har kräks ner sig och har panik. Ville bara ta upp honom och trösta men en våg av illamånade kommer och jag måste springa i väg så linus får trösta i stället. Spyr och gråter samtidigt för hatar när jag inte kan trösta. zack blir jätte mammig desutom och bara skriker efter mig. Fick inte gå en meter bort och de är svårt när man själv är sjuk. Ligga på pappas bröst fungerade så linus va uppe hela natten och mata med vätskeersättning. 1 sked var 5 minut skulle vi ge så hej då sömn. Vi är rätt slut nu, förutom zack som piggna till och bara vill leka ;) Vi har i alla fall slutat kräkas. Kan säga att all sexuellspänning mellan mig och linus nu är borta och de blir nog inga syskon. ...






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback