Nervös!

Vet inte on jag nämnt någon gång för er om
mitt självskadebeteende. I alla fall som 14 åring var inte livet så lätt och dum som man va tänkte man inte en dag kommer du hata dom där fula ärren. Men i morgon så avslutar jag det kapitlet och kanske äntligen blir fri från dömmande blickar. I morgon kl 12 påbörjar jag en av de två helaarms sleeves jag kommer göra. Alla ärr ska döljas. Kommer kanske bli 8 sittningar alltså mer än 16 000 men vad kostar de inte med plastikkirurgi? Martin tatueraren har fått helt fria händer så jag själv vet inte ens vad det bli! Spännande, nervös, förväntansfull och lycklig! före bild! Efterbild kommer i morgon! :)






Vad spännande! Lycka till:-) Det ska bli kul att se resultatet sen!

2014-02-06 » 13:09:17

Wow, vad spännande!! :-)

2014-02-06 » 13:43:17

Jag har med ärr fast bara på underarmarna. Jag tänker inte så mycket på dem längre men visst vore det skönt om de inte fanns där. De gör en ju trotts allt påmind om en väldigt jobbig tid i mitt liv. Jag skall göra en halvsleeve framöver nångång och då kommer de ju inte att täckas men är lite för feg för att köra hela armen haha. Kanske ändrar mig när jag ser din ;) Martin är ju grym och jag är så nyfiken på resultatet! Kram

2014-02-07 » 05:06:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback