Eget rum

Zackarias vaknade var 10:de minut i natt och märkte att varje gång jag eller linus vände oss eller gjorde ljud så vaknade han. Så vi fick tipset att flytta in honom till sitt eget rum. Så nu sover han i sitt eget rum. Vi får väl se hur det går men de är värt att testa i alla fall :) Jag kommer nog ligga vaken och sakna min älskling nära mig. Kommer inte kunna sova men när är man egentligen redo ;)





Alice var likadan förut. Vakna hela tiden när hon sov i vårat rum pga av ljud och snarkningar från oss. Vi fick med rådet att flytta alice till sitt rum och det har gått kanonbra, även om hon bara var 4 månader vid det tillfället. Vi hade en babyvakt i början så vi skulle kunna höra henne om hon blev ledsen men hon grymtar så mycket så har sällan igången den nu. Det känns jättebra men klart saknar jag att samsova. :) Du ska se att det kommer gå jättebra!

2014-01-11 » 23:29:50
» Lin

Ska bli spännande att höra hur det gått! Så fort Lukas är friskt från sin förkylning o inte hostar en massa så ska han oxå få flytta in i eget rum. Måste erkänna att jag längtar.. Även om det samtidigt kommer kännas jobbigt! :)

2014-01-12 » 07:29:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback