Men amanda då....

Jaha har lite så där i smyg tittat på en ny sittvagn till zack (ÄNNU EN!!). Emmaljungan är fin men vi har inte trivs alls med den då den är tung och klumpig. Vi har ändå 7 trappsteg att ta oss ner i från och den är bökig och tunga att dra upp. Den tar också enorm plats i vår lilla bil. Så har haft massor av krav denna gång! Lätt att vika ihop med sittdel på. Inte ta så mycket plats, vara lätt, kunnas ha tills han inte behöver vagn längre. Den vagn som uppfyller alla krav är brio go men den är för dyr! Minst 5 000 får man betala. Men alla fall på en fb sida som heter barnvagnar så sålde de en superfin brio go! Perfekt! Den såldes för 2000 och får den hemkörd i morgon! :D Maken kommer döda mig! Emmaljungan ligger nu på blocket så kommer gå jämt ut så det är lungt :P
 
Nya pälan! Jag vet att alla som känner mig suckar över att jag precis köpt min 4:de vagn....
 
 
 





» toby

Åh du menar att du ska sälja den "åh så smidiga" pansarvagnen du nyss införskaffat :p ;-) den vars flexibilitet världen aldrig tidigare skådat? Skönt :p ja så ju att den var klumpig. Den nya ser bättre ut men det är ingen idé att försöka identifiera dig på håll med hjälp av vagnen för den är alltid olika xd haha nej skämt åsido, hoppas du trivs med den.

2014-01-09 » 02:11:01

Brio go är vad vi har, riktigt smidig med ihopfällning och väldigt lätthanterlig! Det enda vi kunde invända mot när vi var ute med den på en provtur var att vi tyckte den var lite skraltig på ojämnt underlag med de vridbara små hjulen där fram. Skitbra i affärer, men inte så bra utomhus. Men man Kan ju köpa till större hjul och snäppa på hur smidigt som helst där fram och byta efter behov :) Tror ändå det är rätt viktigt att känna sig nöjd med vagnen man har, den följer väl med på rätt mycket gissar jag.

2014-01-09 » 13:04:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback