Museum

Idag ska vi lilla familjen gå och fika och sen på museum. De har en utställning med sjömans tatueringar och där är tydligen em bild på min kära mans bröst så ska bli kul att gå att titta på :) Vågen visa minus 1,3 denna vecka och jag hoppas jag kan fortsätta gå ner 1 kg i veckan ungefär. När jag når 65 blir det bra kost och träning i stället. Längtar efter lite styrketräning :)   Linus kunde inte ta en normal bild på mig så bjuder på denna ^^ tyckte de var väldigt länge sen de var en bild på mitt ansikte och inte en halvnaken kropp ;)





Superfin! :)

2014-01-18 » 14:52:36
» Lin

Finisar båda två! :)

2014-01-18 » 20:29:42

Så fina!!

2014-01-19 » 00:47:56

Jag tycker att du ser superfräsch ut. Själv ser min kropp ut som en mindre krigszon. Jag fick otroligt mycket bristningar och har nu massa lös och hängande hud som blir som en tunga på magen. Ha ha usch! Mina love handles är inte Heller att leka med och jag undrar om jag någonsin kommer se hyfsat normal ut igen. Vågen går lite upp och ner och jag har kvar ca 6 kg till inskrivningsvikten. Men man får väl ge det där ett par månader även om man såklart är otålig.

Svar: Tack <3 Tänk på att zackarias är 7 månader mio är inte ens 1 månad! Det kommer dra ihop sig och jag hade massa bristningar på lår och kärlekshantagen men de har bleknat. 6 kg är ingenting de kommer försvinna med alla promenader och bra mat :)
Amanda Anshelm

2014-01-19 » 17:11:57

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback