stackare

Min älskling är sjuk :/ jätte dålig i magen och vi har fått byta 3 bajs blöjor i natt :/ Vad det skär i hjärtat att se honom vara sjuk. Han bara grät när man bytr blöja och han var helt röd i rumpan. Ofta tecken på att han har feber är att magen brakar. Hitta inte feber termometer nu men han kändes varm :/

Inte mycket sömn för min del men de är så att ha barn. Konstigt alla sa att ju äldre barnet blir desstu bättre sover dom. Bull shit! Zack sov hela nätter förut :/





Stackars liten! Och stackars er! :(
Det finns ju mängder med salvor mot röda barnrumpor, men jag tycker själv att inotyol är sjukt bra! Finns på Apoteket och den är dryg som f*n :)

2014-01-20 » 08:30:38
» Lin

Hoppsan, jag blev visst anonym :)

2014-01-20 » 08:31:28
» AC

Inotyol blev räddningen för oss när vår lilla blev röd. Samt lufta så mkt det bara går!! Varje gång de kissar svider det som eld i rumpan :(

2014-01-20 » 21:30:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback