bloggen

Bloggen får inte längre prio 1 och de finns inte så mycket att skriva. Under graviditeten fyllde den sin funktion men nu känns de bara som de blir blaj. Kommer börja skriva när jag blir gravid igen och vem vet när de blir ;) Hälsningar från mig och zack.






» Sara

Då hoppas vi att jag får följa dig snart igen då! ;-)
Tuta och kör!

2014-07-26 » 20:51:51
» Lin

För min del får du ju gärna skriva här ändå, tycker om att läsa din blogg :)
Kanske får vi följa varandra även under våra graviditeter med barn nr 2! ;)

2014-07-27 » 14:12:34

Hoppas också att det blir snart. Kanske lyckas vi följas åt nästa gång. Hade ju varit så roligt att ha någon att "dela" sin graviditet med.

2014-07-31 » 20:10:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback