utveckling

Zack har börjar prata massa och hela tiden dyker en betämd hand upp som säger dä dä! Favoriten är ba (lampa). Hab säger också hej, nä, ja som är nya ord :) tror inte han fattar innebörde av nej och ja för de kommer lite omvart annat ;) Han är just nu inne i en perjod som han är mycket mammig, pappa duger inte i vissa lägen och han betämer tex noga vem som ska bära. Här om dagen gick jag ut genom dörren och han blev helt förtvivlad. Pappa dög inte...va ont det gjorde! Tänk om 2 dagar börjar han förskolan! hur ska de gå?!😢






Ska han börja mitt i sommaren? Jag är helt okunnig angående förskola så det kanske är jättevanligt. Jag har nog bara tänkt att det är vanligast att man börjar typ efter sommarsemestern eller efter jul. Min kompis jobbade för förskola och jag har för mig att de hade stängt 4 veckor, hela juli. Så då blir det väl bara att skola in Zack för att sedan vara ledig igen? Men det kanske inte är lika överallt? Hoppas i alla fall han är redo för att börja och kommer ha det kul och trivas bra. Kram

2014-06-13 » 20:25:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback