Mat

Jag är super dålig på att hitta på varierad mat! Jag och linus äter alltid olika mat och jag fuskar ofta med maten. Nu när zackarias äter mer och mer av vår mat så känns det som vi måste skärpa oss. Att zackarias får bra, nyttig mat känns viktigt! Att jag måste skärpa mitt eget ätande är också bra. Jag äter ofta lite kalorier men mest skit och melis är kaffe och inget mer. Kan äta en bulle i stället för lunch... så i alla fall ska vi pröva citycross matkasse som är 5 middagar för 4 personer. Meningen är att man lagar mat på kvällen och de som blir över från middagen blir till lunch. Jag hoppas jag kan ge zackarias lite bra matvaror och inte mina dåliga Så på menyn i veckan bli
r det...







Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback