påsk/kavat

Idag var det lite påskfirande på jobbet och vi hade lite teater för barnen. Tyvärr medela min favorit kollega att hon sagt upp sig och slutar om 1 månad! :/ Började storböla förstås och varit lite nere...
 
Sen har jag köpt tvårspresent till zack, han kommer få två batman tröjor (nya intresset) och ett par sandaler samt en rutschkana :) På tal om sandaler och skor så sa jag innan jag fick zack att kavat va helt sanslöst dyra och att jag aldrig skulle köpa dessa. Oj va fel jag hade! Har köpt 2 par av andra märker men de har gått sönder efter 3 månaders användande. Det började med att jag fick tag på ett par no 1 kavat för ett väldigt bra pris och upptäckte vilken kvalite det var och hur bra de satt på zacks fot (breda och tjocka). Sen dess har de blivit ett antal och hans vinterskor har varit helt otroliga! De ser fortfarande helt nya ut! Nästan alla har jag på något sett hittat till väldigt bra pris :) Har en vän som bor nära kumla kavat outlet ;) Så priset blir desamma som på din sko! :) Några från samlingen som jag hoppas lillebror kan ha den :)
 
Och de nya sandalerna! 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback