Plötsligt!

När jah har tid ska jag svara på era komentarer! :) Magen har exploderat och är orolig över att jag känner mig otymplig nu! 8 kg upp så nu får de allt stannnnna! 
 





» Lin

Du är sååå fin!
Finaste bulan ju! :)

Svar: tack<3
Amanda Anshelm

2015-04-17 » 15:28:33

Min mage ser också ut sådär! Och då är jag i vecka 22 nu! Hade inte gått upp någonting på de första 20 veckorna och helt plötsligt 2 kg upp på bara två veckor, helskumt!

Vi ska förresten också så en pojke till! :)
/ Karin

Svar: ja visst är de skumt ^^ Grattis och vad roligt att med en lillebror :)
Amanda Anshelm

2015-04-17 » 17:38:14
» Klara

Åh! Fina magen.
Vi måste ses snart igen. ❤️ Vill känns fler sparkar. 😄❤️

Svar: ja absolut!!! <3
Amanda Anshelm

2015-04-17 » 18:31:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback