kroppen

Nu har vikten börjat rulla av och magen dra sig tillbaka! Efter 11 dagar har jag tappat 8 kg och nu är det bara 8 kg kvar till startvikt. Kanske rinner något mer kg av men tror jag kommer få börja kämpa från och med nu. Snart är mina 2 fuskveckor slut och det är dax att äta nyttig mat igen. 
Dag 11 vs dag 2
 
 
Det har gått snabbare denna gång än med zack, dock så är det här ärret mycket stramare och sytt hårdare liksom, har fler stygn. Innan jag fick ett T snitt visste jag inte vad det var eller att de gjordes. När man gör ett t snitt öppnar man livmodern som ett T. Först i bikini linjen och sen upp mot naveln. När läkaren berättade detta trodde jag att jag hade ett stort ärr upp mot navel nu men så gör de inte heller. De öppnar upp mot naveln i livmodern men inte i huden där gör de bara ett bikini snitt. Så utmäsigt ser de ut som ett vanligt snitt men inuti så har jag en större läkningsprocess och stygn. Så är svullnare nu,  och öm.
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback