Lillen

Lille lilleman sparkar och myser i magen! Men mamma har mått illamånade och dålig :/ surfat  mest på baby saker och drömt mig bort, ska beställa detta bäddsett!  <3 
 
Zackarias är så söt! Han har många lillar och adopterade den gegamoja lillen jag köpt till bäbis. Han kunde inte koppla att de va en ny utan var ju hans lille så ja han fick den han med och nu bär han båda med sig när han ska sova eller mysa. Han är så mysig! Han hatar när jag blir arg och han börjar förstå känslor, jag kan säga när du sparkar på mamma så får hon on och blir ledsen, då slutar han klappar mig på kinden och ger mih en puss. Han förstår också arg. Idag skulle jag ta ut bröd ut frysen och han skulle stänga den trotts lådan fortfarande var ut och jag var inte klar. Jag sa att han skulle sluta vilket han inte gjorde då titta jag på honom och sa nu blir mamma arg på dig. Då fick jag direkt en kram och han slutade. Fina killen som är så känslomässig. Han påminner mycker om mig själv och min mamma och pappa tycker han påminner om mig när jag var liten. Hoppas innerligt bara han inte får en tuff tonår :/ 
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback