Sysselsatt

Jag gillar när linus bara har en lektion och inget plugg att göra, de betyder att han spenderar dagen med oss och lite extra tid med zackarias. I Vanliga fall så hinner jag inte mycket på en dag. Lite plock och städ men inte mycket annat. Idag fick jag mycket gjort! Vi åkte  och storhandla, köpte kattsand, städa, sortera tvätt, gjorde hemgjord pizza och egen "sylt" till zackarias. 
 
Haha i affären titta alla på zack för han gillar att testa sin röst när det ekar lite. Han liksom tjohar och ropar. När jag sprang längst hyllorna visste jag precis var de var för på hela willys hördes Mamma..Mam... Mamma! Haha söt unge! Linus blir avis och kallar honom mammagris för att han alltid går om kring och säger mamma. Mamma till allt! Tror snarare att han inte har så många ord så han anväder samma ord till allt ;)
 
Lockarna börjar krypa upp <3 Ska ha en kloss under soffan ^^
 
 
Ibland är man ju för dum...har senaste tiden tittat och tänkt köpa ett bäddsett till zackarias. Vi har inte använt täcke eller kudde. Han har en filt och då han alltid sover på mage så är kudden bara ivägen. Nu i sommar kommer vi inte använda täcke heller för det blir för varmt men till hösten kanske han ligger så still så man kan bädda ner honom ^^ I alla fall hitta jag detta idag i hans garderob. Ååå nostalgi köpte det i v 15 eller något innan vi visste och de va en tös eller grabb. Jag var ju helt säker på att de va en tös så vi tänkte grönt, rött,blått,gult i hon /hans rum vilket det blev men inte till en tös. Jag la in det i garderobden och sen har jag helt glömt det tills jag hitta de idag, Å passar rummet och honom perfekt! Katter är de bästa han vet ^^ <3
Egen gjord "sylt" till zackarias. Bara blåbär och jordgubbar som jag kokat ihop.  Han har det ha pankakor, på gröten och i yoghurt :D Han älskart!
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback