Erkänna

Kan erkänna att jag är livrädd inför v 30 och framåt. Det enda jag kommer ihåg från den tiden med zackarias var ångest, otymplig, vätska, smärta och inlåst. Har faktiskt ingen positiv känsla från den tiden alls. Få är livrädd att känna samma igen, försöker tänka positivt och att jag har zackarias, att det blir lättare denna gång, att jag kanske inte får så mycket vätska eller diabetesen inte kommer tillbaka. Jag försöker att inte tänka så mycket alls. 
Mage, ny vecka i morgon 23+0! 






» Lin

Kram på dig! Håller tummarna för att du kommer må bra hela graviditeten ut!
Förresten, dina bilder på bloggen blir så små så man knappt kan se.. Är det något man kan ändra på? :)

Svar: det är den förbannade appen! ska se om man kan fixa det! :)
Amanda Anshelm

2015-04-09 » 12:58:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback