Finaste Zackarias

Det händer så mycket i zackarias utveckling nu och man hinner inte riktigt med, han börjar verkligen bli stor och om 4(!) månader är han 2 år!!! Han är just nu underbar att umgås med och då jag jobbar 100% känns det som jag missar så mycket, det posetiva är att jag njuter av varje sekunda jag tillbringar med honom <3 Språket sprutar ur honom nu och han kan säga flera meningar! Så roligt! Han har också börjat setta på sig skorna helt själv :) Min stor grabb! <3
 
* Jag vill ha korv
*Jag vill ha kaka (det lärde han sig snabbt!)
*jag vill bada
 
Andra nya ord, han kan över 100 nu men detta är de nyaste :)
iass (zackarias)
mina
jag
dricka
jos
dator
zombie
blöja
bajs
kiss
majs
gurka
 





» Klara

Gullegos! Saknar er. Vi måste ses snart.

2015-02-14 » 22:35:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback