Lillebror <3

Senaste tiden går inte ens att beskriva...jag har mått så fruktansvärt dåligt. Har fått en inflamation i tarmfickorna och förlorat massa med vätska och näring. I går slutade allt på akuten med hjärtklappning och högpuls. Visa sig att jag hade näringsbrist!! Så får köra glutenfritt ett tag och hoppas det vänder. Pulsen trodde hon hörde ihop med en förkyldning men går det inte över måste jag tillbaka för eventuellt få pulssänkande medicin. Så de va inte med lite oro som vi åkte på ultraljud. Men där låg min fina utsugare och vampyr som dragit åt sig all näring som blivit över. En liten, fin, skitlik sin bror, aktiv, underbar liten lillebror<3 Lyckan va total och när zackarias titta på skärmen och sa bäbis så kom tårarna! Vi ska få en lillebror en alldelses fin lillebror <3
Lik sin bror?! Zackarias under <3
 





Hihi. Åh vad härligt. GRATTIS till en liten lillebror. Tänk vad kul de kommer ha när de växer upp. Skönt att det såg bra ut också nu när du mått så dåligt. Hoppas du kryar på dig. Kram

2015-02-19 » 21:55:54
» Lin

Åh, stort grattis till LILLEBROR! <3
O stackars dig som varit så dålig... Är du sjukskriven nu då? Krya på dig! Kramar

2015-02-19 » 23:05:37

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback