Vagn och säng!

Jag var inte alls sugen på att boa innan ultaljudet men nu när jag vet att liten mår bra och är frisk sticker det i köpa fingrarna. Köpte första bäbiskläderna, en bola och har beställt vagn! Titta igenom zackarias kläder och jösses va fult allt va >< Hade en helt annan smak på honom som liten, allt är babyblått och grått...blääää! Lite fattades i olika storlekar så jag kan fylla på lite färg från polarn och pyret :) Föresten va köpte jag för första body?! Jo en babyblå >< Men den fanns inte i någon annan färg och gillade svalorn.
 
Beställde en växarsäng från mio också :)
 





» Lin

Finfina grejer!! :)
Varifrån beställde ni vagnen? Förstår att den är beställd fr Holland! Vad fick ni ge?
Ville inte ställa alla frågor på Instagram för då ser alla det och i mitt fall är det ju fortfarande hemligt! Haha :)

Svar: Har inte fått ett fast pris än men står mellan 2 olika företag, kommer ligga runt 12,000:O Men i Sverige 15000-16000 Mycket pengar men har ju bra andra hands värde tröstar jag mig med ;)
Amanda Anshelm

2015-02-22 » 13:54:53
» Lin

Herrejävlar, det är ju lika mycket som en bättre begagnad bil! Haha!
😄 men ja, det går väl att sälja den för nästan 10000 sen? :)
I vilket fall som helst så är den jättefin!

2015-02-22 » 20:00:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback