Hade glömmt

Hade glömt nätterna, hur jobbigt de är att inte få sova, att ha en två åring som man måste underhålla ändå är en utmaning. Sova på dagen går ju inte längre, eller ligga i sängen på morgonen. Som tur är har jag en man som stället upp med avlastning. Just nu ser de ut som så att vi väcker liten vid halv 9 för blöjbyte, han är vaken en stund och somnar i famnen en stund. VId halv 10 så lägger vi honom i sängen  då bökar han och tappar napp, och sover otroligt till halv 12. Jag kan omöjligt sova då...så jag sover mellan halv 12-3 matar lillen och sover sen till kl 5. Då går Linus upp med honom. Jag önska vi kunde dela mer på natten men jag vaknar ändå när han gör de sover inte om han inte gör det så de går inte. Så vi kör på sovmorgon istället. 





» Lin

usch ja, jag är inte avis på den biten! Och samtidigt så vet jag ju att jag snart oxå är där.. I dimman av dålig sömn, zombiemamman!
Men det blir ju bättre så småningom.. Det är "bara" att stå ut och försöka dela på det så mycket det går!

2015-08-02 » 10:03:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback