magen

De här med mage och vikt har jag tyckt varit spännande denna gång, att kunna jämföra med något sen innan. Känsla och bild talar helt olika språk! Känner mig jätte stor nu och mycket större än förra gången, känns som magen är större men jag mindre. Så fort jag tar en bild så ser inte magen så stor ut som jag känner mig utan tycker den ser liten ut! Magen har i alla fall exakt samma form som förra gången och jag lär inte hinna se att den sjunker. 
 
Ännu en gång blir jag förvånad över hur stor jag var sist!!! Nu är de 12 skillnad mellan bilderna men tar inte jag kommer ifatt på 12 dagar >< 
 





Ja, det ser ut som att du har mindre mage den här gången, men det kanske bara är skönt? Jag upplever också att jag har lite mindre mage den här gången, fast å andra sidan kanske den hinner växa rejält om jag går 16 dagar över tiden igen. Jag klagar i alla fall inte om den är mindre denna gång. Den är ändå tillräckligt stor för att vara tung och i vägen.

2015-07-11 » 16:27:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback