vill bara gråta!

Linus har varit upprörd i magen ett par dagar och jag med lite så där, men i natt så hörde jag Linus kräkas och jag ville bara börja gråta direkt! Jag är en planerare och om jag blir magsjuk nu måste snittet skjutas upp...vilket känns som ett skott i nacken. Med på zack mådde jag så dåligt efter så denna gång ville jag vara stabil, glad, förbered, förväntansfull. Istället har jag ångest över att inte veta hur det blir eller när...nu är allt osäkert och allt hänger på om jag blir sjuk....vet inte vad jag ska ställa in mig på, vill bara lägga mig under täcket och låssas att jag inte finns: / 





» Sara

oj vilken dålig timing. Så jobbigt! 😔
Går det inte att skjuta upp det några dagar så ni är friska allihopa? Fast förstår om du varit inställd på datumet länge.

Svar: jo det gör det men de är just besvikelsen och inte veta när de har plats för mig i stället, om jag inte blir sjuk så hinner Linus bli frisk, problemet är om jag blir sjuk: /
Amanda Anshelm

2015-07-20 » 13:06:48

Åh nej. Fy vad jobbigt och tråkigt. Hoppas verkligen att du slipper bli sjuk då. Själv sitter jag här med sprängande huvudvärk och illamående samt tät näsa och bara hoppas att inte detta är något tecken för qtt det ska starta igång. Har mått så kasst hela dagen och springer på toa stup i kvarten :(

Svar: oj låter ju som de är något på g! hoppas du mår lite bättre när lillan vill komma!
Amanda Anshelm

2015-07-20 » 14:45:18

kram! Hoppas du och Z slipper sjuka och att Linus kryar på sig snabbt!
Tänker på dig.

2015-07-21 » 12:58:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback