Måndag

Går snart in i v 33. Och har drygt 6 veckor kvar, kan inte fatta att vi ska ha en liten här hemma! På kvällarna nu har jag ont och har som ilningar ner i muttan. Nästa måndag har vi tillväxt ultaljud och de ska bli så spännande! Zack vägde 1998 g tror jag de var vid den tiden men gick ju bara upp 690 g efter det. Ska bli spännande och se om lillen blir större och hur mycket: ) kanske är en 4 kg klump: p 
 
Zackarias är annars inne i en jätte jobbig fas. Han har alltid varit aktiv men på senaste är han som en kanin som bara springer runt och runt. Underhåller jag honom inte konstant blir han arg och jag får varken laga mat, städa eller något annat än att leka med honom. Inte ens tv funkar om man ska värma mat eller liknande. Hoppas han blir bättre på det tills lillebror kommer för vet inte hur jag ska räcka till annars: /
 
Med zack v 32                         Med lillen v 32
 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback