v 32

Nu är vi redan i v 32, och 7 veckor kvar till snittet. Om 10 dagar får min bästa vän barn och då kan jag få bäbisgosa lite. I morgon är det min födelsedag och jag fyller hela 24 år! Kommer ihåg min födelsedag för två år sen och vi var på restaurang. Jag var stor och svullen som ett hus! Om 6 dagar fyller dessutom världens bästa barn 2 år! Han känns så stor nu! 





Så spännande att du kan börja räkna ner till lillebrors ankomst. Inte lång tid kvar nu. Här är det ju dryga 6 veckor kvar till bf och sedan får vi väl se när den här lilla damen har tänkt komma ut. Spännande fast jobbigt att inte veta exakt när.

Kram och grattis till 24 år, en mycket bra ålder om jag får säga det själv ;)

2015-06-05 » 19:33:31

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback