50%

Idag har 50% av graviditetn gått, halvvägs. De senaste veckorna har gått långsamt tycker jag och de känna evigheter bort innan lillen kommer :/ är livrädd att jag ska må värre och att jag ska må så dåligt som med zack. Håller tummarna att de blir bättre istället.

Väntar just nu på läkaren om sjukskriving och de är jätte sena! Hoppas de hjälper att gå ner lite i tjänst. 

Annars så växer magen på bra, jag har gått upp stadiga 4,5 kg vilket är lagom. Har börjat boa lite och nu känns det mer verkligt, att de kommer en liren till :)jag känner honom knöla och buffa varje dag och är ganska lik sin i rörelsena. Undrar om de håller i sig. 

Zacksson har annars börjat vakna kl 4 på morgon vilket inte är så uppskattat när man jobbar till kl 18 ikväll...






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback