babynest

Till zackarias hade vi en mjukinsatts som var toppen att sova i men denna gång ville jag ha ett babynest/sovpöl till lillen. Hade sett ut ng sovpöl, de verkar mysigare än många babynest och låg lägre i pris 599 kr. Många babynest har sett så hårda ut tycker jag. Men så av en slump så stötte jag på detta på tradera. Det är någon som syr. I botten är det en skummadrass och har en liten nappficka^^ Tyckte de va helt fantastiskt fint och med en grön färg och form filt så är bäbisen sovplats klar! Förutom spjällskydd. Helt nytt för 350 kr tyckte jag var toppen! 
 





Åh vilket fint och till vilket toppenpris dessutom! Vi beställde ett babynest till Lion som nu lillasyster använder, bästa köpet helt klart! :)

2015-03-30 » 18:27:27

Åh vilket fint och till vilket toppenpris dessutom! Vi beställde ett babynest till Lion som nu lillasyster använder, bästa köpet helt klart! :)

Svar: Härligt! Hoppas de kommer till använding :) ^^
Amanda Anshelm

2015-03-30 » 18:27:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback