vågen

Trodde vågen skulle bli mitt största problem denna graviditet. Nu i eftehand känns de dumt, att de skulle vara så farligt att gå upp 20 kg. Hade gladligen gjort det mot att vara pigg och glad. I stället nu så har jag tappat i vikt vilket oroar mig...vägde 62 som start och gick upp till 71 och nu ligger jag på 68 kg :/ bm sa att de inte är någon fara utan de är jag som blir lidande och inte bäbis vilket är tur. 

Nu är jag 100% sjukskriven och jag kan inte på stå att de är skönt! Är en rastlös människa men kurator och läkare menar att jag inte får ha några krav på mig utan göra annat i stället när de kryper i kroppen.

Zackarias är min solstråle mitt ljus och tiden med honom blir som en kort stund av frid. Att få vara som vanligt. Så jag tillbringar så mycket tid som möjligt med honom. Vi diskar, lagar mat, myser,läser och leker. Min underbara unge <3 om 10 veckor har vi två <3 






Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback